سئو در کرج

سئو در کرج یا به معنای دیگر بهینه سازی سایت، یکی از روش های ای می باشد که کمک می کند مطالب و فایل هایی که شما روی سایت خود بار گذاری کرده اید، بهتر دیده شوند و سایت مورد نظرتان در رتبه بندی بالا تری در گوگل و یا هر موتور جستو جو گر دیگری قرار بگیرد.

سئو چیست؟

سئو از کلمه انگلیسی search English optimization  گرفته شده است، شما با کمک سئو یابهینه سازی سایت خودتان  که یکی از خدمات سئو کار برتر است می توانید، کلمات کلیدی وب سایت مورد نظرتان را با کمک تغییر دادن الگوریتم های موجود در گوگل بزرگ نمایی کرده، که خود این بزرگ نمایی باعث می شود میزان بازدید سایت شما بالا رود و همچنین سایت شما جایگاه بهتری در موتور های جست و جو گر پیدا کند.

سئو چیست
سئو چیست

سئو چگونه آغاز شده است؟

یکی از الگوریتم هایی که بیشترین تعداد انجام دهنده را در سئو یا بهینه سازی سایت های مختلف دارد، الگوریتم رتبه بندی می باشد. این الگوریتم که توسط سایت سئو کار برتر به شیوه حرفه ای انجام می پذیرد، از معیار میزان تراکم کلمات کلیدی مشخص شده در یک فایل برای ارائه بهتر سایت شما به نسبت واژه های سرچ شده توسط کاربران استفاده می کند. امروزه با پیشرفت  تکنولوژی سئو در مسیر پیچیده تری قرار گرفته است. یکی از ویژگی های سئو کاران برتر آن است که همانند سئو کار برتر، به روز و آپدیت باشند، تا از  بهترین الگوریتم ها در کنار بهینه سازی سایت در چهار چوب قوانین و با رعایت موضوعات اخلاقی  برای برند سازی محصولات و تبلیغات برند و محصولات شما استفاده کنند.

آیا بهینه سازی سایت یا سئو غیر اخلاقی است؟

در جواب این سوال باید گفت که، اگر از روش شرمت معتبر  سئو کار برتر و الگوریتم های که کلمات کلیدی مرتبط با متن را بررسی می کنند، استفاده کنید، خیر، بهینه سازی سایت نه تنها غیر اخلاقی نبوده، بلکه به میزان پیشرفت شما نیز بسیار کمک خواهد کرد. قسمت غیر اخلاقی سئو آن جا می باشد که برخی سئو کاران کلمه ای که نا مرتبط با متن است اما در فایل شان بسیار تکرار شده است را، به صورت پنهان به عنوان کلمه کلیدی استفاده کرده و رتبه بندی سایت را بالا می برند.

هدف از بهینه سازی سایت چیست؟

موتور جست و جو گر گوگل یکی از مورد اعتماد ترین سرچر ها می باشد، که مرتبط ترین مطالب را در سایت های اولیه نشان می دهد. خود این موضوع رقابتی را بین افراد شکل می دهد تا به عنوان سایت برتر معرفی شوند و بازدید بیشتری داشته باشند، تا خدمات خود را آسان تر به نمایش بگذارند.

در ادامه این مطلب می توان گفت که یکی ازدلایل عمده ای که مردم ترغیب می شوند، از سئو کمک بگیرند در حیطه فروش محصولات شان می باشد. طبق یکی از تحقیق های انجام شده، معمولا افرادی که مطلبی را در گوگل سرچ می کنند، روی سه لینک ابتدایی بیشتر کلیک می کنند و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. در این جا اهمیت سئو بسیار به چشم می خورد، پس شما برای آن که فروش بهتری داشته باشید، باید بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید که این مورد باعث خرید از شما شود.

هدف از بهینه سازی سایت چیست
هدف از بهینه سازی سایت چیست

سئو در کرج

بهینه سازی سایت یا همان سئو در سایت های که در کلان شهر را فعالیت می کنند، از اهمیت بیشتری بر خوردار می باشد. خدمات گسترده ای که سئو کار برتر ارائه می دهد شامل سئو در کرج و سئو در تهران نیز می شود.

انواع سئو در کل به دو دسته سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم می شود، که درادامه آن ها را بررسی می کنیم.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید با نام اختصاری white hat  یکی از روش های بهینه سازی سایت می باشد که توسط سئو کار برتر انجام می شود و این روش در چهارچوب قوانین  و مقررات موتور های جستجو گر عمل می کند، به همین دلیل زمان زیادی طول می کشد تا نتیجه بدهد اما به عنوان اخلاقی ترین روش از آن یاد می شوند که می تواند در بهبود عملکرد و رتبه بندی سایت شما کمک تان کند. همچنین این روش باعث می شود شما جز سایت های برتر قرار بگیرید و جایگاه خود را برای طولانی مدت نیز حفظ کنید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه یا همان black hat  به استفاده غیر اخلاقی از الگوریتم های موتور های جست و جو گر می باشد، که با فریب دادن این موتور های جستو جو گر  برای کسب بهترین جایگاه برخی سایت ها استفاده می شود. درست است که این روش ها زودتر به نتیجه می رسند، اما اگر روش سئو کلاه سیاه توسط موتور های جست و جو گر دریافت شود، ممکن است که سایت شما برای همیشه از دسترس خارج شود. این روش ها همانطور که زودتر به نتیجه می رسند، نمی توانند جایگاه خود را برای مدت طولانی نگهدارند.

لوکال سئو چیست ؟

لوکال سئو یکی از روش های کم هزینه برای بهبود رتبه بندی سایت ها می باشد، که با توجه به لوکیشن مورد نظر و محل شما انجام می شود. اگر کار شما در تهران یا کرج می باشد و نیاز به سئو کاری دارد، پیشنهاد سئو کار برتر به شما سئو لوکال می باشد. شما برای استفاده از سئو در کرج و سئو در تهران با مراجعه به سایت سئو کار برتر می توانید از خدمات لوکال سئو استفاده نمایید.

لوکال سئو چیست
لوکال سئو چیست

 5 روش عالی برای بهبود سئو محلی

همانطور که ملاحظه کردید لوکال سئو یا سئو محلی به طور فعلی جزو موثرترین و کاربردی ترین روش های رشد کسب و کارهای محلی محسوب می شود.

البته که لوکال سئو تنها به تجارت های محلی محدود نبوده و می توان از آن برای گسترش بیزینس هایی کمک گرفت که یک جامعه آماری خاص را هدف گرفته اند.

روی هم رفته با استفاده از اصول و تکنیک های لوکال سئو براحتی می توانید به تبلیغ محصولات، خدمات و به طور کلی کسب و کار خود به صورت محلی یا در جامعه هدف مورد نظرتان بپردازید.

به بیانی دیگر به کمک سئو محلی فرصتی برای فعالیت های هدفمند با بازدهی بیشتر در اختیار خواهید داشت. از این رو قصد داریم 5 روش عالی (مرحله به مرحله) برای بهبود سئو محلی به شما عزیزان معرفی کنیم:

مرحله اول:

یک صفحه گوگل my business بسازید.

مرحله دوم:

کسب و کار خود را در دایرکتوری های محلی ثبت کنید.

مرحله سوم:

از مشتریان خود ریویو بگیرید.

مرحله چهارم:

بک لینک های محلی دریافت کنید.

مرحله پنجم:

به تقویت سئو داخلی سایت بپردازید.

انواع سئو در یک تقسیم بندی دیگر

انواع مختلف سئو در یک تقسیم بندی دیگر به شرح زیر می باشد:

  • On-Page SEO
  • Off-Page SEO
  • Technical SEO

On-Page SEO

On-Page SEO یا سئو داخلی شامل تمامی فرآیندهای بهینه سازی داخلی سایت است. این نوع سئو در کرج با هدف کمک به موتورهای جستجو انجام می شود؛ به طوری که این جستجوگرها درک بهتری از سایت شما داشته و در نهایت رتبه بالاتری را در نتایج جستجو به آن بدهند.

برخی از مهم ترین اقداماتی که تحت عنوان On-Page SEO و به منظور بهینه سازی داخلی سایت انجام می گیرد به صورت زیر است:

  • تولید محتوای مناسب
  • استفاده صحیح از تگ های Title ،Meta و Heading
  • بهینه سازی تصاویر
  • لینک سازی داخلی یا Internal Linking
  • ریسپانسیو بودن (Risponsivity)
  • آدرس لینک ها (SEO Friendly URL) و…

7 تکنیک عالی برای بهبود سئو داخلی

بهبود سئو داخلی اقدامی بسیار موثر در کسب رتبه محسوب می شود که کارشناسان سئو در کرج نیز همواره بر اهمیت آن تاکید داشته اند؛ از این رو قصد داریم 7 تکنیک عالی برای سئو On-Page در اختیارتان قرار دهیم:

  • بهینه سازی URL
  • Keyword Research
  • بهینه سازی عنوان صفحات
  • لینک سازی داخلی
  • ریسپانسیو و واکنش گرا بودن سایت
  • کلمات کلیدی LSI
  • سئو کردن انکرتکست ها

بهینه سازی URL

سئو داخلی سایت از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آنها بهینه سازی URL می باشد. به این صورت که بر اساس اصول و قوانین سئو لازم است آدرس سایت کوتاه و همچنین مرتبط با محتوای صفحه نوشته شود.

 

Keyword Research

تحقیق درباره کلمه کلیدی از دیگر اقدامات مهم در زمینه سئو داخلی محسوب می شود. با این کار به خوبی متوجه می شوید که کاربران هدف در جستجوی چه هستند و چه چیزهایی را بیشتر سرچ می کنند.

ترافیک سایت با استفاده از این تکنیک به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. ناگفته نماند تحقیق درباره کلمه های کلیدی به کمک یک سری ابزارهای مخصوص انجام می گیرد.

مهم ترین ویژگی های محتوای سئو شده

همانطور که گفته شد سئو داخلی یکی از خدمات سئو در کرج است. بهینه سازی سئو داخلی یک سایت از طرق مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از آنها تولید محتوای سئو شده است.

در واقع منظور از تولید محتوای بهینه یا سئو شده محتوایی با پتانسیل کسب رتبه بالا در موتورهای جستجویی همچون گوگل می باشد. یک چنین محتوایی براحتی می تواند ترافیک زیادی را از نتایج جستجو دریافت کند.

مهم ترین ویژگی های محتوای سئو شده شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی محتوا با جستجوی کلمه کلیدی
  • استفاده از کلمه های کلیدی هدف در عنوان صفحه (هدینگ)
  • بکار بردن کلمات lsi (متشابه)
  • نوشتن محتوای طولانی
  • استفاده از لینک های داخلی به طور صحیح
  • بهینه کردن بخش های غیرمتنی محتوا

16 ابزار رایگان برای آنالیز کلمه های کلیدی

آنالیز و تحقیق درباره کلمات کلیدی هدف را همواره می توانید به کمک 16 ابزار رایگان و بسیار کاربردی زیر انجام دهید:

  • Rank tracker
  • Google Search Console
  • Google Trends
  • Keyword Planner
  • KWFinder
  • Answer the Public
  • SEMrush
  • Ahrefs
  • Long Tail Pro
  • SPYFU
  • Serpstat
  • Keywordseverywhere
  • Keywordtool
  • Ubersuggest
  • Screaming Frog SEO Spider
  • Rellian Keyword Discovery

 

Rank tracker

رنک ترکر یکی از حرفه ای ترین ابزارهای آنالیز کلمه کلیدی است. به کمک این ابزار فرصتی برای بررسی جایگاه کلمات کلیدی هدف در اختیار خواهید داشت. این ابزار همچنین قابلیت اتصال به Google Adwords و Google Analytics را دارد.

Google Search Console

از گوگل سرچ کنسول می توان به عنوان ابزاری رایگان و بسیار قدرتمند جهت مدیریت و بهبود وضعیت سئوی سایت یاد کرد. به کمک این ابزار عالی به آمار و اطلاعات مهمی همچون موارد زیر دسترسی خواهید یافت:

  • بازدیدهای سایت
  • کلیدواژه های جستجو شده
  • لینک ها و بک لینک ها
  • خطاهای امنیتی و…

Google Trends

گوگل ترندز ابزاری معرفی شده از سوی شرکت گوگل است؛ که بهترین و مرتبط ترین کلمه های کلیدی هدف را بر اساس آخرین ترندها ( روندهای جستجو) در اختیارتان می گذارد.

 

Keyword Planner

در معرفی بهترین ابزار آنالیز کلمه های کلیدی به هیچ وجه نمی توان از کیورد پلنر چشم پوشی کرد. در حقیقت با استفاده از این ابزار قادر به شناسایی مناسب ترین کلمه کلیدی برای کسب و کار خود، خواهید شد.

به اضافه این که برای شناسایی ترندهای محبوب و همچنین ایده گرفتن درباره کلمه های کلیدی جدید نیز می توانید روی Keyword Planner حساب کنید.

 

KWFinder

KWFinder از دیگر ابزارهای مفید و کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی است. اگرچه KWFinder را به عنوان یک ابزار آنالیز کننده رایگان معرفی کردیم؛ اما بد نیست بدانید این ابزار در حالت رایگان محدودیت هایی برای آنالیز کلمه کلیدی در نظر گرفته است.

به این صورت که در روز تنها مجاز به جستجوی 5 کلمه کلیدی هستید. البته برای استفاده بیشتر از این ابزار عالی می توانید اقدام به خرید یکی از پلن های آن نمایید.

 

 

Answer the Public

Answer the Public از بهترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی است؛ که استفاده از آن به افراد تازه وارد در حوزه سئوی داخلی بیشتر پیشنهاد می شود.

چرا که کارکرد بسیار آسانی داشته و تنها کافی است کلمه کلیدی مورد نظرتان را تایپ کرده و سپس به مشاهده نتایج حاصله بنشینید.

 

SEMrush

از SEMrush می توانید  برای بررسی رتبه گذشته و فعلی سایت استفاده کنید. این ابزار را به جرئت می توان در حکم یک پکیج کامل دانست که کلیه ابزارهای مورد نیاز برای جستجوی کلمه های کلیدی را در بر گرفته است. قابلیت دیگر SEMrush نمایش بهترین کلمات کلیدی رقبا می باشد.

Ahrefs

با توجه به وجود امکانات مشابه میان Ahrefs و SEMrush طبیعی است که Ahrefs نیز در زمره بهترین ابزار آنالیز کلمه کلیدی معرفی شود. به کمک این ابزار نه تنها قادر به جستجوی کلمات کلیدی هدف خواهید شد؛ بلکه یک ابزار بصری عالی برای بررسی بک لینک ها نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

Long Tail Pro

از Long Tail Pro می توانید برای یافتن کلمه های کلیدی طولانی استفاده کنید. این ابزار همچنین امکانات قابل توجهی همچون تجزیه و تحلیل مجزای هر کلمه کلیدی را ارائه می دهد. سپس بر اساس نتایج حاصله قادر به تصمیم گیری در مورد انتخاب کلمه کلیدی موردنظرتان خواهید شد.

SPYFU

وجود ماژول های پیشرفته در SPYFU این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که از کلمات کلیدی سایت های رقیب مطلع شوید. ناگفته نماند SPYF  یکی از قدرتمندترین و مستحکم ترین محصولات در حوزه سئو محسوب می شود.

Serpstat

Serpstat ابزاری چندمنظوره و متشکل از موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل وب سایت
  • تحقیقات کلمه کلیدی
  • آنالیز SERP
  • بررسی بک لینک
  • ویژگی های حسابرسی سایت

 

Keywordseverywhere

Keywordseverywhere ابزاری بسیار کاربردی و مفید است که اطلاعات جامع و کاملی درباره عبارت جستجو شده در اختیارتان قرار می دهد. به کمک این ابزار روند بهینه سازی و سئوی صفحات سایت با قدرت و کیفیت بیشتری انجام خواهد گرفت.

 

Keywordtool

اگر می خواهید از تعداد سرچ کلمه های کلیدی موردنظرتان مطلع شوید؛ توصیه می کنیم از Keywordtool استفاده کنید. همچنین به کمک این ابزار قادر به بررسی روند ترند خواهید شد.  از دیگر مزایای Keywordtool ارائه حجم زیادی از کلمه های کلیدی در دسته بندی های مختلف است.

Ubersuggest

Ubersuggest جزو ابزارهای رایگانی است که حجم داده های جستجو و همچنین کلمات کلیدی پیشنهادی را به نمایش در می آورد. این ابزار نه تنها گزینه مناسبی برای تحقیق کلمه کلیدی محسوب می شود؛ بلکه حتی می توانید برای یافتن عناوین مناسب در سایت نیز از آن کمک بگیرید.

Screaming Frog SEO Spider

چنانچه مایل به بررسی اوضاع سئوی سایت خود هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ ابزار Screaming Frog SEO Spider بروید؛ البته ابزار نامبرده شده قابلیت های بسیار چشمگیری دارد و جزو ابزارهای حرفه ای محسوب می شود.

Rellian Keyword Discovery

Rellian Keyword Discovery مجهز به یک پایگاه داده با بیش از چند میلیارد کلمه کلیدی است؛ البته که با استفاده از این ابزار تعداد دفعات جستجوی هر کلمه کلیدی نیز برایتان به نمایش در خواهد آمد.

بد نیست بدانید به کمک Rellian Keyword Discovery حتی از تعداد دفعات جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرتان در هر ماه نیز مطلع خواهید شد.

بهینه سازی عنوان صفحات

در سئوی On-Page، عنوان صفحه فاکتور بسیار مهمی محسوب می شود. در بهینه سازی عنوان صفحه لازم است آن را با کلمه کلیدی هدف آغاز کنید. توصیه می کنیم عنوان انتخابی شما بیش از 60 کاراکتر نباشد.

لینک سازی داخلی

از لینک سازی داخلی می توان به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای سئوی داخلی نام برد. اینگونه می توانید نرخ کلیک کاربر و میزان بازدید از سایت را به طور قابل توجهی بالا ببرید. به این ترتیب کاربران نیز دسترسی بسیار آسان تری نسبت به صفحات سایت شما خواهند داشت.

ریسپانسیو و واکنش گرا بودن سایت

افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو، اصلی ترین خواسته هر یک از صاحبان وب سایت های اینترنتی است. در این صورت لازم است یک موضوع مهم را مدنظر قرار دهید؛ مبنی بر این که اغلب مردم این روزها از گوشی های موبایل خود برای بازدید از سایت های مختلف استفاده می کنند.

با این تفاسیر باید موبایل فرندلی بودن سایت را مورد توجه قرار دهید و همچنین سایت را به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی نمایید.

کلمات کلیدی LSI

منظور از کلمه های کلیدی LSI کلماتی است که با یک مفهوم یا عبارتی خاص ارتباط معنایی دارند. از این نوع کلمه های کلیدی برای تکرار نشدن کلمات کلیدی اصلی در محتوا، استفاده می شود.

سئو کردن انکرتکست ها

انکرتکست همان لینک آبی رنگ قابل کلیک برای کاربران است. گوگل از انکرتکست ها برای مشخص کردن موضوع و کلمه های کلیدی یک صفحه استفاده می کند. با این اوصاف بهینه سازی انکرتکست ها به موتور جستجوی گوگل کمک می کند تا راحت تر موضوع صفحه سایت را تشخیص دهد.

 

Off-Page SEO

Off-Page SEO که با نام سئو خارجی نیز شناخته می شود به معنای اقداماتی خارج از مرزهای یک سایت است؛ یعنی کارهایی که روی سایت ها و پلتفرم های دیگر انجام می گیرد و بر نتایج صفحات موتورهای جستجو نیز تاثیر می گذارد.

چنانچه قصد دریافت خدمات سئو در کرج، تهران و… را دارید بد نیست بدانید که متخصصین سئو خارجی کارهایی همچون موارد زیر را انجام می دهند:

  • سئو خارحی با بک لینک و Link Building
  • ایجاد بلاگ های مناسب با محتوای ارزشمند (Content Marketing)
  • رپورتاژ آگهی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • فعالیت در فروم ها
  • تولید و انتشار پست های مالتی مدیا و غیره.

Technical SEO

 همانطور که گفته شد سئو در کرج شامل کلیه اقدامات لازم برای بهینه سازی سایت های اینترنتی است . با این حساب پس از استخدام سئو کار در کرج، تهران و… سایت شما از نظر تکنیکال و فنی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سئو تکنیکال را می توان  به معنای مراحل بهینه سازی سایت برای ایندکس و خزش راحت تر موتورهای جستجو دانست.

لازم به تذکر است این نوع سئو در کرج ارتباطی با محتوا نداشته و در واقع تمرکز آن بر زیرساخت های یک وب سایت است. از همین رو آن را سئو تکنیکال یا فنی می نامند. برخی از مهم ترین اقداماتی که از سوی کارشناسان سئو در زمینه سئوی تکنیکال انجام می  شود به صورت زیر است:

  • بهینه سازی سایت برای دستگاه های موبایل
  • بهبود بخشی به سرعت بارگذاری صفحات
  • حصول اطمینان از سالم بودن لینک ها
  • شناسایی محتواهای تکراری
  • اسکیما
  • رفع مشکلات مربوط به تصاویر
  • تقویت امنیت سایت
  • شناسایی و رفع خطاهای خزش ربات ها
  • رفع ارورهای 404
  • بررسی ساختار آدرس صفحات سایت
  • ریدایرکت های 301
  • تگ های اصلی
  • معماری وب سایت
  • نقشه XML سایت و…

تاثیر منفی صفحات 404 بر سئو سایت

در مطلب سئو در کرج و همچنین سایر مقالات مرتبط با سئو همواره تاکیدمان روی برطرف کردن خطای 404 بوده است. اکنون می خواهیم به طور مفصل تری به بررسی تاثیر منفی صفحات 404 بر سئو سایت بپردازیم.

در وهله اول بد نیست بدانید منظور از خطا یا ارور 404 در حقیقت یک محتوای متنی یا بصری است. این محتوا به کاربر می گوید که صفحه مورد نظرش در آن سایت وجود ندارد.

از طرفی موتور جستجوی گوگل به دفعات اعلام کرده که وجود صفحات 404 در یک سایت امری کاملاً طبیعی است. با این حال موضع گیری بی طرفانه گوگل را نمی توان به این معنی دانست که نباید به این خطاها توجهی کنید!

بگذارید این طور بگوییم وجود تعداد زیادی از صفحه های 404 در یک سایت و برطرف نشدن این خطاها تاثیرات منفی و مخرب فراوانی بر رتبه سئو سایت خواهد داشت.

بنابر گفته کارشناسان سئو در کرج، تهران، قزوین، شیراز، اصفهان، رشت و… در ابتدای امر باید به شناسایی صفحه های 404 بپردازید. در این راه می توانید از افزونه Broken Link Checker کمک بگیرید.

سپس از افزونه انتقال صفحاتی به نام Redirection برای جایگزینی لینک های 404 با صفحات جدید استفاده کنید.

با این تفاسیر وجود صفحات 404 در یک سایت به خودی خود ایرادی ندارد. یعنی همواره ممکن است صفحه ای از سایت را به طور همیشگی حذف کرده و این موضوع را به موتور جستجو نیز اطلاع داده باشید.

مگر این که تعداد زیادی از این صفحه ها روی هم جمع شوند که در این صورت یا باید برای برطرف کردن این ارورها کاری کنید؛ یا برای ورود صدماتی قابل توجه به رتبه سئو سایت آماده شوید!

بهترین افزونه های سئو سایت

در ادامه مطلب سئو در کرج می خواهیم شما را با بهترین افزونه های سئو سایت آشنا کنیم. با نصب این اکستنشن ها علاوه بر آنالیز سایت خود قادر به بررسی سایت های رقیب نیز خواهید شد. در حال حاضر بهترین افزونه های سئو در کرج، سئو در تهران، سئو در قزوین و… شامل موارد زیر است:

  • Woorank
  • Moz bar
  • Alexa traffic rank
  • Ahrefs
  • SEO meta in 1 click
  • Similarweb
  • Keyword everywhere

Woorank

از افزونه Woorank می توانید برای بررسی کامل سئو موبایل، سئو محلی و… استفاده کنید. با یک کلیک بر این اکستنشن لیستی از امتیاز کلی عملکرد بازاریابی صفحه مورد نظر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین چک لیست بازاریابی از اولویت هایی که باید بهینه کنید را مشاهده خواهید کرد.

 

Moz bar

Moz bar افزونه ای برای مشاهده اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و همچنین میزان اسپم اسکور دامنه است. این اکستنشن توسط سایت ماز ارائه شده و جزو ابزارهای محبوب برای لینک سازی و آنالیز سایت هایی است که می خواهید در آنها به لینک بیلدینگ بپردازید.

 

Alexa traffic rank

به منظور سنجش میزان محبوبیت هر صفحه از سایت در مرورگر، می توانید از افزونه Alexa traffic rank کمک بگیرید. رتبه ارائه شده توسط این افزونه در واقع بر اساس ترافیک ورودی به هر سایت محاسبه می شود. با نصب و استفاده از این اکستنشن حتی می توانید از موارد زیر مطلع شوید:

  • ترافیک الکسا
  • لینک های سایت
  • سرعت بارگذاری سایت و…

 

Ahrefs

Ahrefs در زمره قدیمی ترین و البته بهترین ابزارهای سئو محسوب شده و در واقع آن را به عنوان یک چک کننده بک لینک بکار می گیرند. به منظور استفاده از این افزونه در ابتدا باید به ثبت نام در سایت آن بپردازید. سپس براحتی قادر به بررسی مواردی همچون رشد ترافیک بک لینک ها، رتبه دامنه، url، کلمه های کلیدی و غیره خواهید شد.

 

SEO meta in 1 click

SEO meta in 1 click از بهترین افزونه های سئو سایت است که به کمک آن با یک کلیک قادر به مشاهده برچسب ها، متاها و اطلاعات کلی مربوط به سئوی سایت در هر صفحه خاص خواهید شد. از دیگر موارد کاربرد افزونه SEO meta in 1 click امکان بررسی آیتم های زیر است:

  • طول عنوان
  • متادیسکریپشن
  • آدرس یا url سایت
  • تصاویر فاقد تگ alt

 

Similarweb

Similarweb به عنوان یکی از افزونه های بهبود بخشی به سئوی سایت، مزایای قابل توجهی دارد. از جمله این که به کمک آن در هنگام جستجو در گوگل فرصتی برای آگاهی از ترفندها و استراتژی های بهبود دهنده به سئوی سایت در اختیار خواهید داشت.

Similarweb یکی از افزونه های گوگل کروم بوده که گزینه بسیار مناسبی برای افرادی محسوب می شود که در جستجوی جدیدترین و البته موثرترین استراتژی های سئو هستند.

Keyword everywhere

از افزونه Keyword everywhere می توان برای یافتن کلمه های کلیدی و همین طور کلمه های جستجو شده توسط کاربران استفاده نمود. مهم تر از همه این که با نصب اکستنشن Keyword everywhere پس از ورود به هر سایتی قادر به مشاهده وضعیت کلمه های کلیدی صفحات مختلف آن سایت خواهید شد.

5 مرحله ابتدایی سئو سایت وردپرسی

با توجه به این که اغلب افراد در طراحی سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند؛ در نتیجه شاهد افزایش رقابت در میان سایت های وردپرسی هستیم.

از این رو میزان تقاضا برای بهینه سازی یا سئوی این وب سایت های وردپرسی نیز افزایش یافته است؛ چرا که با سئو کردن سایت، فرصتی برای بهبود رتبه در نتایج جستجو و همچنین نمایش بیشتر برای کاربران ایجاد خواهد شد.

از این رو قصد داریم به بررسی 5 مرحله ابتدایی سئو سایت وردپرسی بپردازیم. این مراحل اساسی و اولیه در موارد زیر خلاصه می شود:

  • تغییر وضعیت پیوند یکتا
  • تنظیمات متا تگ عنوان
  • نصب و فعالسازی افزونه ها
  • تنظیمات سایت مپ و txt
  • راه اندازی کنسول وبمستر

تغییر وضعیت پیوند یکتا

بر اساس آنچه کارشناسان سئو در کرج گفته اند اولین گام در سئو کردن یک سایت وردپرسی، ایجاد تغییر در وضعیت پیوند یکتا است. به این منظور لازم است از طریق منوی سمت راست به بخش تنظیمات بروید.

سپس روی زیرمنوی پیوندهای یکتا کلیک کنید و در صفحه ای که برایتان باز شده گزینه نام نوشته را انتخاب نمایید.

تنظیمات متا تگ عنوان

در گام بعدی از بهینه سازی سایت وردپرسی باید به سراغ تنظیمات متا تگ عنوان بروید. از طریق قسمت تنظیمات و زیرمنوی همگانی وارد بخشی به نام عنوان سایت خواهید شد.

در این قسمت، نام سایت یا برند خود را درج کنید و در قدم بعدی قسمت معرفی کوتاه را تکمیل نمایید؛ در این معرفی باید به موتورهای جستجویی همچون گوگل بفهمانید که سایت شما در چه حیطه ای فعالیت می کند.

نصب و فعالسازی افزونه ها

کارشناسان سئو در کرج، اصفهان، شیراز، تهران، مشهد، قم، رشت و… به عنوان سومین مرحله از بهینه سازی سایت وردپرسی اقدام به نصب و فعالسازی افزونه هایی می نمایند.

 این افزونه ها یا پلاگین ها مخصوص سئوی وردپرس بوده و با نصب آنها بدون نیاز به کدنویسی قادر به سئو کردن سایت های وردپرسی خواهید شد. لازم به تذکر است افزونه های سئوی وردپرس از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند؛

با این حال نصب همزمان دو یا چندتا از این افزونه ها اصلاً  توصیه نمی شود. زیرا اینگونه احتمال ورود آسیب های جدی به سئوی وب سایت وجود دارد.

از همین رو پیشنهاد می کنیم از میان افزونه های سئوی وردپرس اقدام به انتخاب یک مورد نمایید. ناگفته نماند پلاگین Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های سئوی وردپرسی محسوب می شود.

 

تنظیمات سایت مپ و robots.txt

در چهارمین مرحله از سئو کردن یک سایت وردپرسی به بررسی تنظیمات فایل robots.txt نیاز خواهید داشت. در خصوص فایل روبات باید بگوییم یکی از مهم ترین فایل های سایت برای سئو است.

چنانچه این فایل بر اساس اصول و چارچوب ها نوشته شود؛ خزیدن روبات ها و خزنده های گوگل به وب سایت بسیار آسان تر خواهد شد. با این تفاسیر در هنگام بهینه سازی سایت های وردپرسی نباید از توجه به این فایل غافل شوید.

در مورد اهمیت سایت مپ یا نقشه سایت نیز همینقدر بگوییم که کمک قابل توجهی به درست ایندکس شدن سایت می کند. از طرفی ساخت این نقشه نیز سختی چندانی نداشته و حتی  می توانید از افزونه یواست برای ساخت آن کمک بگیرید.

راه اندازی کنسول وبمستر

در آخرین مرحله از بهینه سازی سایت های وردپرسی به راه اندازی کنسول وبمستر احتیاج خواهید داشت. این کنسول که وبمستر تولز نیز نامیده می شود در واقع ابزاری قدرتمند برای شناسایی نقاط ضعف و قوت یک سایت از لحاظ بهینه سازی است.

از دیگر قابلیت های کنسول وبمستر گوگل می توان به یک سری خدمات رایگان برای بهینه سازی سایت از چندین جهت اشاره کرد.

عالی ترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت

بهترین سئوکار در فرآیند بهینه سازی وب سایت های اینترنتی کلیه جوانب مربوط به داخل و خارج سایت را به خوبی در نظر می گیرد. یکی از ضروری ترین کارهای مورد انتظار از سئوکار حرفه ای، افزایش ترافیک سایت است.

هر سئوکار از روش و استراتژی خاصی برای افزایش میزان بازدید سایت استفاده می کند؛ البته که این روش و استراتژی بسته به سایت مورد نظر متفاوت خواهد بود.

با این حال عالی ترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت که اغلب مورد استفاده حرفه ای ترین سئوکارها قرار می گیرد به شرح زیر است:

  • برگزاری دوره های رایگان
  • بازاریابی ویدیویی
  • نوشتن مقاله های طولانی
  • بروز رسانی مقاله های قدیمی
  • ارائه توضیحات واضح و کامل
  • افزودن تاریخ سال فعلی به عنوان ها
  • استفاده از شبکه های اجتماعی
  • ایمیل مارکتینگ
  • استفاده از کوییزها
  • استفاده از تصاویر

برگزاری دوره های رایگان

بهترین سئوکارها به منظور افزایش بازدید سایت های آموزشی معمولاً توصیه می کنند به برگزاری دوره های رایگان بپردازید. به عنوان مثال یک وبینار رایگان و صد البته مفید با موضوعی متناسب با نیاز کاربران هدف، بدون شک ترافیک ورودی به سایت را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

بازاریابی ویدیویی

اگرچه از بازاریابی ویدیویی به عنوان راهکاری برای افزایش بازدید سایت نام بردیم؛ با این حال موارد استفاده از این نوع بازاریابی گستردگی بسیاری دارد.

به عنوان مثال زمانی که مشتری از خرید منصرف شده و سبد خرید خود را نیمه کاره رها کرده می توانید ویدیوی کوتاهی در حد 2 الی 3 دقیقه برایش ارسال کنید. در این ویدیو به توضیح مزایا و کاربردهای محصول خود بپردازید تا مشتری مجدداً به خرید ترغیب شود.

نوشتن مقاله های طولانی

نوشتن و انتشار مقاله های طولانی یکی از موثرترین راهکارها در بالا رفتن نرخ بازدید سایت محسوب می شود. با این تفاسیر پیشنهاد می کنیم همین حالا قسمتی از سایت را به اینگونه مقالات اختصاص بدهید. همانطور که برترین سئوکارها همواره گفته اند مقاله های بلند از شانس بیشتری برای قرارگیری در صفحه اول گوگل برخوردار هستند.

بروز رسانی مقاله های قدیمی

آپدیت و بروز رسانی مقاله های قدیمی جزو مهم ترین کارهایی است که یک سئوکار می تواند برای افزایش ترافیک سایت انجام دهد. در طی این بروز رسانی بهتر است 200 الی 400 کلمه متن را به همراه تصویر به مقاله قدیمی خود بیفزایید. به این ترتیب موتور جستجوی گوگل به خوبی متوجه تغییر اعمال شده در محتوای مورد نظر خواهد شد.

ارائه توضیحات واضح و کامل

ارائه توضیحات واضح و کامل معمولاً به سئوکارهایی توصیه می شود که روی بهینه سازی سایت های فروشگاهی کار می کنند. در واقع لازم است محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی را به کامل ترین شکل ممکن معرفی کنید تا هیچگونه ابهام و سوالی برای کاربر و مشتری باقی نماند.

افزودن تاریخ سال فعلی به عنوان ها

یکی از مواردی که همه سئوکارها بر آن اتفاق نظر دارند استفاده از عنوان های جذاب و مناسب برای جلب توجه کاربران و درگیر کردن آنها است.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم تاریخ سال فعلی را به عناوین محتواهای خود اضافه کنید؛ یک چنین عنوانی کاربر را به کلیک بر لینک شما ترغیب کرده و به تبع آن ترافیک ورودی به سایت افزایش می یابد.

استفاده از شبکه های اجتماعی

به کمک شبکه های اجتماعی می توانید بازدید از سایت را به طور قابل توجهی افزایش بدهید. به عنوان مثال تنها کافی است که سایت خود را در این شبکه های تبلیغ کنید. سپس خواهید دید که تعداد زیادی از مخاطبان هدف به سایت شما هدایت می شوند.

البته افزایش ترافیک سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی به شیوه های مختلفی قابل انجام است که انتخاب از میان آنها به دانش و مهارت سئوکار مربوط می شود.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی نقش بسیار پر رنگی در بالا رفتن میزان بازدید سایت دارد. به این صورت که با ارسال ایمیل برای مخاطبینتان می توانید آنها را از محصولات و آموزش های جدید سایت مطلع کنید.

 

استفاده از کوییزها

اگر می خواهید ترافیک و بازدید سایتتان نرخ صعودی داشته باشد؛ پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از فرم ها به سراغ کوییزها بروید. به خصوص که کوییزها برای بسیاری از کاربران جذابیت بیشتری دارد.

استفاده از تصاویر

هرچه در محتوای خود از تصاویر بهتر و مرتبط تری استفاده کنید؛ میزان ماندگاری آن مطلب در ذهن مخاطبان بیشتر خواهد شد. به تبع آن نیز محتوای شما را به عنوان مطلبی مفید و با ارزش می شناسد و طبیعی است که آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد.

 

 

قیمت بهینه سازی سایت چطور محاسبه می شود؟

برای تعیین قیمت بهینه سازی سایت چارت و قانون از پیش تعیین شده ای وجود ندارد. هر شرکت مانند سئو کار برتر و یا هر فردی قیمت پیشنهادی خود را برای بهینه سازی سایت یا سئو  ارائه می دهد.  برای حدس حدودی مبالغ تعیین شده می توان نسبت به تعداد کلمات کلیدی مورد استفاده و سختی کلمات کلیدی یا مقدار تکرار آن کلمه کلیدی و داشتن رقبا می تواند تا حدی تعرفه مورد نظر را مورد بررسی قرار داد.

کل هزینه های بهینه سازی سایت شامل چه مواردی می شود؟

علاوه بر دستمزدی که سئو کار دریافت می کند مقداری هزینه پشتیبانی نیز باید برای بهینه سازی سایت پرداخت شود. همچنین هزینه پشتیبانی نیز، چارچوب خاصی ندارد و در هر شرکت و فردی متفاوت می باشد.

هزینه پشتیبانی برای چه چیزی پرداخت می شود؟

هزینه پشتیبانی سایت بعد از اتمام سئو کاری سایت از سمت شرکت انجام دهنده مثلا سئو کار برتر دریافت می شود که برای نگهداری رتبه سایت و ثابت ماندن جایگاه و میزان بازدید کنندگان سایت دریافت می شود. همچنین اگر سایت کاهش درجه و یا کاهش بازدید کنندگان داشته باشد، برای پشتیبانی و ارائه کلمات بهتر هزینه ای دریافت می شود.

هزینه های سئو
هزینه های سئو

دنیای مجازی و کار های اینترنتی به علت وسیع بودن طیف کاری تشخیص محتوا و کار خوب بسیار در این زمینه سخت است. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات شرکت بزرگ و قابل اعتماد سئو کار برتر می باشد.

شرکت سئو کار برتر چگونه فعالیتی دارد؟

خدمات شرکت سئو کار برتر تنها اختصاصی برای سئو در کرج و یا سئو در تهران نمی باشد، شما از تمامی استان ها می توانید برای بهینه سازی سایت خود به شرکت سئو کار برتر مراجعه نمایید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های برتر این شرکت آن است که سئو سایت کاملا مطابق باتائیدیه ها و قوانین گوگل انجام می شود.

بهترین خدمات سئو در کرج

شرکت مولتی رایان به عنوان ارائه دهنده بهترین خدمات سئو در کرج، تهران، قزوین و سراسر کشور بهینه سازی سایت های مختلف را در 6 مرحله مهم زیر انجام می دهد:

  • سئو پایه ای
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • سئو داخلی سایت
  • سئو تکنیکال سایت
  • تولید و انتشار محتوا
  • لینک سازی

ضروری ترین خدمات سئو پایه ای

کارشناسان سئو در کرج به وقت بهینه سازی وب سایت ها از سئو پایه ای شروع می کنند. ضروری ترین خدمات سئو پایه ای را می توان شامل 4 مورد زیر دانست:

  • اتصال سایت به سرچ کنسول گوگل
  • اتصال سایت به بینگ وب مستر
  • اتصال سایت به گوگل آنالیتیکس
  • نصب پلاگین سئو برای وب سایت های وردپرسی

تحقیق کلمات کلیدی

از دیگر خدمات مهم و پر متقاضی سئو در کرج می توان به تحقیق  کلمات کلیدی اشاره کرد. بهترین سئوکار در فرآیند آنالیز و استخراج کلمه های کلیدی هدف طبق مراحل زیر پیش می رود:

  • شناسایی کلمه های طولانی با استفاده از ساجسشن (توصیه) گوگل
  • یافتن کلمه های کلیدی اصلی به کمک کیورد پلنر گوگل
  • استخراج کلمه های کلیدی کم رقابت با استفاده از ابزار منگولز
  • پیدا کردن کلمه های کلیدی سوالی برای محتوای بلاگ

سئو داخلی سایت

با توجه به اهمیت سئو داخلی سایت طبیعی است که کارشناسان سئو در کرج این مرحله از بهینه سازی وب سایت را با دقتی مضاعف انجام دهند. برخی از مهم ترین اقدامات انجام گرفته در زمینه سئو داخلی سایت در موارد زیر خلاصه می شود:

  • قرار دادن کلمه های کلیدی در آدرس صفحات
  • استفاده از آدرس های کوتاه
  • گذاشتن کلمه کلیدی در عنوان صفحات
  • استفاده از کلمه های کلیدی هدف در قسمت ابتدایی محتوا (150 کلمه اول)
  • بکار بردن کلمه کلیدی در تگ های هدینگ
  • بهینه سازی تصاویر
  • استفاده از لینک های خارجی درمحتوا
  • استفاده از لینک های داخلی در محتوا

 

سئو تکنیکال سایت

در سئو تکنیکال سایت آنچه از متخصصین سئو در کرج انتظار می رود اقداماتی به شرح زیر است:

  • یافتن خطاهای کراول (خزش) گوگل و رفع آنها
  • چک کردن ریسپانسیو بودن صفحه های سایت
  • چک کردن لینک های شکسته و اصلاح آنها
  • ارتقای حداکثری امنیت سایت
  • ارتقای حداکثری سرعت سایت
  • استفاده از استراکچر دیتای بهینه

تولید و انتشار محتوا

با سپردن تولید و انتشار محتوا به کارشناسان سئو در کرج دیگر از بابت محتوای سایت هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نخواهید داشت؛ چرا که متخصصین تولید محتوای مولتی رایان با استفاده از تکنیک هایی بسیار کاربردی همچون تکنیک آسمان خراش، اقدام به محتوانویسی در قسمت مناسبی از سایت می نمایند.

سپس از خوانایی و کیفیت محتوای نوشته شده اطمینان حاصل می کنند و در ادامه ساختار پیلار کلاستر را در محل مناسبی بکار می برند. استفاده از محتواهای ترند و چند رسانه ای نیز جزو اقدامات منحصر به فرد محتوانویسان ما محسوب می شود.

لینک سازی

لینک سازی جزو اصلی ترین ارکان در بهینه سازی یک سایت به حساب می آید. از همین رو متخصصین سئو در کرج، فرآیند لینک سازی را مطابق به روز ترین و استانداردترین اصول ممکن انجام می دهند.

برخی از طلایی ترین شیوه های لینک سازی کارشناسان سئو در کرج شامل موارد زیر است:

  • استفاده از تکنیک بلاگ پست نویسی مهمان
  • استفاده از بک لینک های رقبا
  • دریافت لینک های نوفالو به نسبت 70 درصد
  • دریافت بک لینک های فالو به نسبت 30 درصد
  • دریافت انواع بک لینک با انکرتکست های مختلف
  • بکار گرفتن تکنیک کو سایتیشن در ریپورتاژها

FAQ چیست؟

در مطالعه مطالب مربوط به سئو در کرج ممکن است با اصطلاح FAQ روبرو شده باشید. چنانچه آشنایی چندانی با این کلمه ندارید باید بگوییم که FAQ در واقع مخفف عبارت Frequently Asked Questions است. منظور از این عبارت نیز سوالات پرسیده شده متداول می باشد.

با این تفاسیر یک صفحه FAQ معمولاً لیستی از سوالات است که مردم به دفعات درباره یک محصول یا خدمات خاص مطرح کرده اند. با نوشتن یک چنین صفحه ای از یک سو در زمان صرفه جویی می شود؛ چرا که از قبل به بسیاری از سوالات مخاطبین پاسخ می دهید.

به این ترتیب فرآیند  خرید با سرعت بیشتری انجام شده و دیگر برای پشتیبانی کار چندانی باقی نخواهد ماند. از سوی دیگر صفحات FAQ را می توان راهی بسیار عالی برای معرفی محصولات و به طور کلی یک برند به حساب آورد. با این تفاسیر صفحات FAQ تاثیرات مثبت فراوانی بر سئو سایت خواهند داشت.

فعالسازی سوالات متداول FAQ

به منظور فعالسازی آپشن سوالات متداول در سایت، می توانید هر یک از 3 روش زیر را بکار بگیرید:

  • خریداری و نصب پلاگین یا افزونه اسکیما پرو
  • استفاده از افزونه رنک مث سئو
  • استفاده از سایت technicalseo

سخن آخر

سئو در کرج جزو خدمات اصلی شرکت مولتی رایان است که در سه بخش اصلی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال انجام می گیرد. کارشناسان سئو در کرج پیش از شروع فرآیند بهینه سازی سایت، ابتدا نوع سایت را شناسایی می نمایند.

در این صورت با یکی از 3 نوع سایت زیر  سر و کار خواهند داشت:

  • سایت جدید و بدون رتبه
  • سایت قدیمی و رتبه دار
  • سایت پنالتی شده

پس از مشخص کردن نوع سایت نوبت به تحلیل رقبا و آنالیز کلمه های کلیدی می رسد. در این مرحله کارشناس سئو در کرج با استفاده از ابزارهای موجود به سنجش رقبا می پردازد.

همچنین از متخصص سئو در کرج انتظار می رود که میزان سختی کلمه های کلیدی را به کمک ابزارهای مخصوص تشخیص دهد. کارشناسان سئو در کرج در گام بعدی باید هدف اصلی از بهینه سازی سایت  را مشخص کنند.

این هدف می تواند مواردی همچون گرفتن عضو جدید، فروش بیشتر، افزایش ترافیک، بهبود رتبه سایت، برند شدن و… باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

7 × = 14