تیزر تبلیغاتی بخشی از خاطرات کودکی و نوستالژی هرکدام از ما می باشد که برایمان جذابیت داشته و بیشتر اوقات تنها به دلیل همان تبلیغ زیبا، ترغیب به خریداری محصولی خاص شده ایم.
این پدیده بصری؛ بهترین راه برای جذب مخاطب بوده که البته ساخت آن به همین راحتی ها هم نمی باشد.
هنر ساختن یک تیزر تبلیغاتی مفید و البته مجذوب کننده، نیازمند رعایت اصول و مواردی است که اگر تا پایان، با تیم سئو کار برتر همراه باشید، به راحتی تمام این ترفندها را به شما آموزش خواهیم داد و جواب پرسش خود که تیزر تبلیغاتی چیست و ساخت آن چه فایده ای دارد را دریافت خواهید کرد.
ما در این مقاله، همه چیز در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای را برای شما بیان نموده ایم.
تیزر تبلیغاتی چیست؟
ساخت تیزر تبلیغاتی چه فایده ای دارد؟
انواع تیزر تبلیغاتی کدام است؟
تیزر تبلیغاتی چگونه ساخته می شود؟
ترفندهای ساخت یک تیزر تبلیغاتی بی نقص چیست؟
ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب چیست؟
نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی کدامند؟
برترین شرکت های سازنده تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟
در کلامی ساده باید بگوییم؛ ساخت ویدیویی کوتاه با بالاترین میزان تاثیر گذاری را تیزر تبلیغاتی می گویند. در اصل؛ افراد در جهت انتقال منظور و هدف خود، از جذابیت های بصری مدد گرفته و بدین شکل به خواسته خود که دیده شدن کسب و کار، هنر و یا تولیداتشان است، می رسند.
با پیشرفت تکنولوژی و امکانات و به وجود آمدن رقبای بسیاری برای همه مشاغل، اهمیت تیزرهای تبلیغاتی فراتر از گذشته شده است.
همچنین توجه مردم به رسانه های بصری بسیار بیشتر از گذشته است. اینکه افراد بیشتر وقت خود را به تماشای تلویزیون یا گشتن در شبکه های اجتماعی می گذرانند تا مطالعه، اگر چه تأسف برانگیز است ولیکن مجال خوبی را فراهم می کند تا بتوانیم از این طریق کسب و کار خود را به مخاطبانمان معرفی کنیم.
حال که همه از اهمیت و میزان تاثیرگذاری این روشِ تضمین شده آگاه گشته اند، پس بسیار ضروری است که برای کنار زدن همه رقبا، اقدام به ساخت یک تیزر تبلیغاتی بی نقص کنیم که در ادامه، راهِ رسیدن به این موفقیت را شرح می دهیم.
همانطور که می دانید انواع تیزرها در زمره محتواهای تبلیغاتی قرار می گیرند. از طرفی هر کسب و کاری برای معرفی محصول یا خدمات خود به مخاطبان نیازمند تولید و انتشار محتواهای تبلیغاتی است. در این میان تیزر تبلیغاتی جزو محتواهای تبلیغاتی بسیار اثرگذار و کاربردی محسوب می شود.
به خصوص اگر ساخت تیزر تبلیغاتی را بر اساس اصول و قواعد خاص آن انجام دهید؛ فروش و سودآوری تجارت اینترنتی یا حضوری شما تضمین خواهد شد. از همین رو طراحان حرفه ای پیش از اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی به شناسایی هدف می پردازند.
چرا که هر محصول یا خدماتی با هدف پاسخ به یک نیاز خاص تولید و ارائه می شود. با این حساب طراحی تیزر تبلیغاتی باید به نحوی انجام شود که مخاطب به خوبی متوجه شود هدف از تولید فلان محصول یا عرضه فلان خدمات چه بوده است!
لازمه انتقال چنین پیامی هم این است که تیزر تبلیغاتی ویژگی های منحصر به فرد آن کالا یا خدمات را به خوبی به تصویر بکشد. هرچه ویدیوی تبلیغاتی خود را با خلاقیت بیشتری بسازید و مزایای کسب و کار خود را پر رنگ تر کنید؛ طبیعتاً اعتماد، اطمینان و البته اشتیاق مخاطب به خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد.
توجه داشته باشید نه تنها تیزر تبلیغاتی بلکه هر محتوای دیگری در حکم یک پل ارتباطی میان شما و کاربران هدفتان است؛ بنابراین با تولید و انتشار محتوای حرفه ای و ارزشمند، ارتباطی قوی و عمیق بین تجارت شما و مشتریان بالقوه ایجاد خواهد شد. در نهایت این احساس به آنها القاء می شود که محصول یا خدمات شما به خوبی جوابگوی نیازشان می باشد.
3 ویژگی بهترین تیزر تبلیغاتی
فرآیند ساخت هر تیزر تبلیغاتی باید بر اساس هدف مشخصی انجام بگیرد. در غیر این صورت نتیجه چندان دلخواهی از ساخت و انتشار این ویدیوهای تبلیغاتی عایدتان نخواهد شد.
به اضافه این که در ساخت تیزر تبلیغاتی باید یک سری فاکتورها را مدنظر قرار دهید؛ زیرا تنها در این صورت موفق به تولید و انتشار یک تیزر تبلیغاتی موفق خواهید شد.
با این اوصاف بهترین تیزر تبلیغاتی را می توان ویدیویی دارای ویژگی های زیر دانست:
- ایده های خلاقانه و مفهومی
- جذابیت های دیداری و شنیداری
- مخاطب محور بودن
توجه داشته باشید یک تیزر تبلیغاتی تنها زمانی موفق خواهد بود که بر اساس سناریویی خلاقانه، جذاب و صد البته اثرگذار ساخته شود. به اضافه این که چنین ویدیویی باید جذابیت های بصری و شنیداری قابل توجهی برای مخاطبین هدف داشته باشد.
در نهایت بهترین تیزر تبلیغاتی، تیزری است که با شناسایی دقیق جامعه هدف و در راستای پاسخگویی به نیاز آنان تولید و منتشر شده باشد.
ساخت تیزر تبلیغاتی چه فایده ای دارد؟
در ستایش تیزر تبلیغاتی باید بگوییم که این پدیده پرکاربرد و دوست داشتنی، اگر مسیر درستی را طی کند، بیشتر از یک کتاب شاهکار دیده خواهد شد. برای تایید گفته مان، شما را به آمار سرانه مطالعه کشور ایران ارجاع می دهیم که کمتر از روزی نیم ساعت است. این در حالی می باشد که هر ایرانی به طور معمول 3 الی 4 ساعت از زمان خود را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهد. یعنی شما می توانید به راحتی و تنها با ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای و تولید محتوای بصری، برسر زبانها افتاده و تلاش خود را به بهترین شکل ممکن به همگان نشان دهید.
روی هم رفته ساخت تیزر تبلیغاتی موجب بهره مندی از فواید و مزایای زیر می شود:
- اعتماد سازی
- اثرگذاری مضاعف
- فروش بیشتر
- افزایش تعامل میان مشتری و برند
- جذب بازدیدکننده
- نمایش محصول و خدمات بدون هیچ محدودیتی و….
همانطور که ملاحظه کردید ساخت تیزر و انتشار آن مزایای فراوانی را به همراه دارد. مهم تر از همه این که فضایی ناب برای تبلیغات خلاقانه در اختیارتان قرار می گیرد. اینگونه دستتان باز است تا با به تصویر کشیدن نوین ترین ایده ها به خوبی مخاطب را درگیر کرده و اثر دلخواه را روی او بگذارید.
از طرفی برند و محصول شما ارزش و اعتبار ویژه ای کسب خواهد کرد. طبیعتاً یک چنین محتوایی از نفوذ و تاثیرگذاری بالایی بر مخاطبان نیز برخوردار است. بر اساس تحقیقات انجام شده، تیزرهای تبلیغاتی را به یقین می توان جزو موثرترین روش های تبلیغاتی به حساب آورد.
از سوی دیگر با نگاهی به آمارها در می یابید که محتواهای ویدیویی بهتر از دیگر انواع محتواها موجب جلب اعتماد مردم می شوند؛ البته که این موضوع در مورد تیزر تبلیغاتی نیز صدق می کند.
در آخر این موضوع را متذکر شویم که بر اساس علم روانشناسی اغلب افراد بیشتر مایل به دیدن و شنیدن هستند تا این که بخواهند بخوانند و مطالعه کنند! با این تفاسیر اثرگذاری یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسیار بیشتر از یک متن تبلیغاتی خواهد بود.
انواع تیزرهای تبلیغاتی از لحاظ فرم ساخت
تیزرهای تبلیغاتی به انواع مختلفی تقسیم می شود که هرکدام را بهر کاری ساختهاند. در واقع افراد با توجه به نوع مخاطب و هدف خود، یکی از انواع تیزرهای تبلیغاتی که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد را انتخاب و اقدام به ساخت آن مینمایند.
- تیزرهای رئال
- تیزرهای انیمیشن
- تیزرهای رئال انیمیشن
- تیزرهای موشن گرافیک
تیزرهای رئال:
تیزرهای تبلیغاتی رئال، لقب باسابقه ترین نوع تیزر تبلیغاتی را به خود گرفته است. این نوع تبلیغ بصورت کاملا واقعی و درست مانند زندگی طبیعی و روزمره افراد، کالا و خدماتی را به مخاطبان معرفی می کند.
این نوع تیزر با بازیگران واقعی و در یک محیط واقعی فیلم برداری می شود. معمولاً یک خط داستانی را برای معرفی یک کالا طی می کند. مانند تیزر تبلیغاتی یک محصول غذایی که اصل داستان بر محور استفاده یک خانواده از آن محصول در محیط واقعی یک خانه می چرخد. صحبت بازیگران در تیزر و زبان بدن آن ها معرف ویژگی های محصول مورد نظر می باشد.
البته نباید فراموش کرد که در ساخت این نوع تیزرهای تبلیغاتی، خلاقیت حرف اول را می زند و محتوای تولید شده، صرفاً نباید یک معرفی محصول باشد.
تیزرهای انیمیشن:
امروزه کمپانی های بزرگی مانند والت دیزنی با سرمایه های بسیار کلان در زمینه ساخت انیمیشن، مشغول فعالیت می باشند. این گفته، خود گویای اهمیت و میزان محبوبیت انیمیشن در میان مردم جهان که نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان را هم به سمت خود کشانده، می باشد.
پس با وجود این همه توجه به انیمیشن، امری بسیار بدیعی است که تیزر انیمیشن هم بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. محبوبیت تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن را می توان در سرگرم کردن افراد در کنار رساندن پیام سازندگان آن به جامعه هدف دانست.
تیزر انیمیشن مانند تیزر رئال بر پایه یک داستان برای معرفی یک محصول یا خدمات می باشد با این تفاوت که به جای فضا و شخصیت های واقعی، از شخصیت های کارتونی استفاده می شود.
تیزر انیمیشن هم مانند تیزر رئال بر محور یک داستان و شخصیت های آن می چرخد که در طی آن داستان به معرفی محصول و خدمات مورد نظر پرداخته می شود.
تیزرهای رئال انیمیشن:
شاید بتوان گفت که جذاب ترین نوع تیزر که همه سلیقه ها را در برمی گیرد، همان تیزرهای رئال انیمیشن است. هرگاه واقعیت و انیمیشن را برای تأثیرگذاری بیشتر، با هم بکار گیریم باید نام آن تیزر را رئال انیمیشن بگذاریم.
تیزر رئال انیمیشن، از الگوی بهره گیری از یک موضوع واقعی و وارد کردن انیمیشن به آن، تبعیت می کند.
تیزرهای موشن گرافیک:
موشن گرافیک یعنی برای بیان یک هدف برای مخاطبان از گرافیک استفاده کنیم. موشن گرافیک شبیه انیمیشن است با این تفاوت که در انیمیشن به جنبه داستانی پرداخته می شود ولی در موشن گرافیگ به سمبل ها و نشانه ها پرداخته می شود. یعنی از رنگ ها، نمادها، کاراکترها و نوشته برای این استفاده می شود که ویژگی های محصول را به نمایش در آورد و و رویداد یا فرآیندی را به تصویر بکشد.
امروزه گرافیک متحرک در تبلیغات جای ویژه ای برای خود باز کرده است.
انواع تیزرهای تبلیغاتی از لحاظ مفهوم و محتوا
- تیزرهایی که برای معرفی محصول ساخته می شوند.
- تیزرهایی که برای معرفی یک برند و نشان دادن وجه تمایز آن ساخته می شوند.
- تیزرهایی که برای نشان دادن ویژگی جدید یک محصول ساخته می شوند.
- تیزرهایی که نشان دهنده برگزاری یک رویداد توسط شرکت شما است.
- تیزرهایی که حاوی نظر مشتریان درباره محصول مورد نظر است.
- تیزرهایی که با فیلم برداری از داخل مجموعه شما سعی در معرفی آن به مخاطب دارد.
تیزر تبلیغاتی چگونه ساخته می شود؟
برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی، می بایست مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت. توجه نکردن و یا گذشتن از کنار هرکدام از این مراحل، ما را با شکست در ساخت تیزر تبلیغاتی روبرو خواهد کرد. این مراحل عبارتند از:
- مشخص نمودن نوع تیزر تبلیغاتی (یکی از 4 گزینه انیمیشن، رئال، رئال انیمیشن و یا موشن گرافیک باشد)
- نوشتن فیلمنامه
- انتخاب کارگردان
- گزینش بازیگران(اگر قرار است تیزر تبلیغاتی رئال باشد)
- انتخاب شرکت سازنده تیزر
- برآورد هزینه های ساخت و تولید تیزر
- تهیه یک موسیقی جذاب
- شروع فیلمبرداری
- اضافه کردن انواع افکت ها برای گرفتن نتیجه مطلوب و بهتر دیده شدن
- تعیین صدای شاخص (به غیر از صدای بازیگران)
- تدوین تیزر و ارائه آن به رسانه های بصری
ترفندهای ساخت یک تیزر تبلیغاتی بی نقص چیست؟
قبل تر به مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی اشاره کردیم. اما اگر می خواهید به رمز موفقیت بیشتر در این زمینه دست یابید؛ نکاتی که در ادامه بیان می شود را در زمان ساخت تیزر تبلیغاتی مورد نظرتان، در دستور کار قرار دهید.
- از موسیقی متن غافل نشوید و برای رقم زدن یک شاهکار، حتما به سراغ یک فرد خبره در این حرفه بروید.
- خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار داده و با افراد صاحب سبک در این زمینه مشورت کنید.
- از تقلید و کپی کردن، جدا خودداری نمایید.
- در روند کار تولید محتوای بصری، حوصله به خرج داده تا نتیجه ای شگفت انگیز حاصل شود.
- برای انجام هرکدام از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی خود، به سراغ حرفه ای ها و افراد با تجربه در آن زمینه بروید.
ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب چیست؟
اگر زمانی خواستید متوجه این شوید که یک فیلم تبلیغاتی در چه سطحی قرار دارد، هریک از پارامترهای زیر را در آن جست و جو نمایید. هرچند که این موارد یک قاعده و قانون نمی باشند اما تجربه نشان داده که یک تیزر با ویژگی هایی که در ادامه ذکر شده است، از درجه کیفی قابل قبول و بالایی برخوردار می باشد.
- در زمان تماشای این نوع تیزرها، به گونه ای محو جذابیت های آن خواهید شد که فراموش می کنید این نمایش تنها معرفی یک محصول است.
- سناریو قوی و حرفه ای در یک انیمیشن خوب، بیشتر از هر چیزی به چشم می آید.
- از کیفیت صدا و تصویر به بالاترین میزان، استفاده شده باشد.
- در مقام یک بیننده بعد از دیدن آن تیزر، ترغیب به خریدن و یا تحقیق پیرامون محصول معرفی شده، می شوید.
معرفی نرم افزارهای مورد نیاز برای ساخت تیزر تبلیغاتی
برای تولید یک محتوای بصری در کنار دانش و تجربه، نیازمند ابزارهای مختلفی می باشید که تنها به ذکر نام شناخته شده و پرکاربردترین آنها بسنده می کنیم.
- ادوبی پریمیر
- نرم افزار Cyberlink PowerDirector
- افترافکت
- نرم افزار ProDAD Heroglyph
- نرم افزار سونی وگاس
- نرم افزار VivaVideo
- تری دی مکس
در تهیه یک تیزر تبلیغاتی نکات زیر را از یاد نبرید:
- خلاقیت را هرگز فراموش نکنید. یک خلاقیت کوچک شما را بر سر زبان ها می اندازد!
- کمی ابهام و پیچیدگی در محتوای تیزر ایجاد کنید تا بیننده را به دنبال کردن شما ترغیب کند.
- فضای فیلم تبلیغاتی را طوری طراحی کنید که مخاطب همزادپنداری کند و اینگونه به خرید محصول ترغیب شود.
- زمان طلایی بین 5 تا 50 ثانیه را در ساخت ویدئوی تبلیغاتی رعایت کنید.
6 اشتباه رایج در ساخت تیزر تبلیغاتی
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از تیزر تبلیغاتی به عنوان معجزه ای برای افزایش فروش یاد می کنند. در واقع تیزرهای تبلیغاتی ابزاری بسیار خلاقانه برای جذب مشتری به حساب می آیند.
تیزر تبلیغاتی به عنوان نوعی از تبلیغات بصری، نسبت به محتواهای متنی بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. به اضافه این که تیزرها تاثیر قدرتمندتری بر جلب اعتماد مشتری و همچنین اطلاع رسانی به او دارند.
بگذارید این طور بگوییم یک ویدیوی تبلیغاتی ارزشی معادل با یک متن 1 میلیون و 800 کلمه ای دارد. کلیه موارد نامبرده شده دست به دست هم داده اند تا این روزها بازار ساخت تیزر تبلیغاتی حسابی داغ باشد.
ساخت تیزر تبلیغاتی همچون هر محتوای دیگری نیازمند رعایت یک سری اصول و استانداردها است. در غیر این صورت هزینه، زمان و انرژیتان صرف ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی بی کیفیت، ناخوشایند و همچنین بی فایده خواهد شد.
با این تفاسیر بد نیست بدانید 6 اشتباه خطرناک در ساخت تیزر تبلیغاتی شامل موارد زیر است:
- طولانی بودن زمان ویدیو
- تبلیغات دروغین
- تکراری و حوصله سر بر بودن محتوا
- فیلمبرداری بدون سناریوی از پیش نوشته شده
- نداشتن شناخت کافی از نیازها و علایق جامعه هدف
- نامشخص بودن کانال انتشار تیزر تبلیغاتی
نحوه نورپردازی صحیح در ساخت تیزر تبلیغاتی
نورپردازی یکی از مهم ترین قسمت های ساخت تیزر تبلیغاتی محسوب می شود؛ به طوری که هرچه نورپردازی درست تر و اصولی تر باشد جذابیت تیزر ساخته شده نیز بیشتر خواهد بود.
از این رو مبادا تصور کنید که نورپردازی تنها به مفهوم روشن کردن سوژه با استفاده از نور مصنوعی است! نحوه نورپردازی صحیح در ساخت تیزر تبلیغاتی را می توان در موارد مهم زیر خلاصه نمود:
- تنظیم نور اصلی در زاویه 10 الی 30 درجه از بینی سوژه
- عدم استفاده از نورهایی با زاویه مورب و شیبدار
- زیاد نبودن زاویه افقی و عمودی بین نور اصلی و پر کننده
- عدم استفاده از نورهای جانبی در نماهای تمام رخ
- استفاده از یک نور اصلی برای هر دیدگاه، شخص و زاویه دوربین
هر تیزر، یک تجربه:
در شروع هر روز، اگر یک تیزر تبلیغاتی را میبینید، چه احساسی در شما به وجود میآید؟ آیا احساس کنجکاوی، هیجان یا شگفتی را تجربه میکنید؟ تبلیغات همیشه نقش مهمی در جذب توجه و ترغیب مخاطبان داشتهاند و تیزرهای تبلیغاتی، وسیلهای قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان و ارائه پیامهای شگفتانگیز میباشند.
یک تیزر تبلیغاتی نه تنها باید محتوایی جذاب و تاثیرگذار داشته باشد، بلکه باید توانایی القاء احساسات و ارتباط عمیق با مخاطبان را داشته باشد. فراتر از ارائه یک محصول یا خدمات، تیزرهای تبلیغاتی باید داستانی بینظیر و پرشور را برای مخاطبان خلق کنند.
دعوت میشوید تا در یک سفر جذاب به دنیای تبلیغات بپیوندید، جایی که هر ثانیه جدیدی را تجربه میکنید و هر لحظه با شگفتیهایی بیپایان مواجه میشوید. از صدایی آشنا که احساسات شما را میپروراند تا تصاویری که شگفتی و ابهام را ایجاد میکنند، همه در کنار هم جریان دارند تا یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنند.
در این سفر، هر تیزر یک داستان است. یک داستان از خلاقیت، هیجان، و ارتباط انسانی. داستانی که شما را به دنیایی عمیقتر از انتظاراتتان میبرد و احساسات شما را متحرک میکند. به دنیای تیزرهای تبلیغاتی خوش آمدید، جایی که هر محتوا، هر تصویر، و هر لحظه، یک داستان به یاد ماندنی است.
در این دنیای تبلیغات، هر تیزر یک فرصت است برای ارتباط نزدیکتر با مخاطبان، برای القای احساسات و تجربههای جدید. از لحظهای که دکمه پخش فشرده میشود تا آخرین فریمی که از صفحه محو میشود، هر جزئیات به دقت طراحی شده تا شگفتی و خلاقیت را به مخاطبان منتقل کند.
تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یک پنجره به دنیای برند، باز میشوند. آنها با استفاده از موسیقی، تصاویر، و ابزارهای دیگر، داستانی را برای مخاطبان میسازند که آنها را به دنیای برند علاقهمند میکند.
در این سفر، هر تیزر یک تجربه است. تجربهای که احساسات را به سطحی عمیقتر میبرد و باعث ارتباط عمیقتری با مخاطبان میشود. از هیجان گرفته تا خنده و احساسات مختلف، تیزرهای تبلیغاتی توانایی القای همه این احساسات را دارند.
در پایان، تیزرهای تبلیغاتی چیزی بیش از یک محتوا هستند. آنها یک سفر هستند، یک تجربه، و یک داستان. با هر پخش، مخاطبان جدیدی به دنیای شما جذب میشوند و تجربهای جدید را تجربه میکنند.
عوامل ساخت تیزر تبلیغاتی
تیزرهای تبلیغاتی، علاوه بر جلب توجه مخاطبان، به وسیله ارائه پیامهای مهم برای تبلیغ محصول یا خدمات، میتوانند یک داستان جذاب را به تصویر بکشند و احساسات مخاطبان را تحریک کنند. پشت هر تیزر تبلیغاتی، یک فرآیند طولانی و پیچیده قرار دارد که شامل مراحل مختلفی از ایدهپردازی، فیلمبرداری، تدوین تا انتشار میشود.
در این فرآیند، دو عامل اساسی وجود دارد: صحنه و پشت صحنه.
صحنه :
- صحنه، بخش قابل مشاهده و واضح تیزر تبلیغاتی است که به صورت حرفهای و با دقت طراحی شده است.
- در این بخش، بازیگران، محیط، و اشیاء مورد استفاده در تیزر نمایان میشوند.
- صحنهها باید با دقت انتخاب شوند تا به درستی پیام مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند.
- استفاده از نورپردازی، صداگذاری، و جزئیات دیگر نیز در این بخش بسیار مهم است.
پشت صحنه :
- این بخش، فرآیند ساخت تیزر را نشان میدهد و برای مخاطبان جذاب است.
- در پشت صحنه، فرآیند فیلمبرداری، رژیه، و تدوین نمایش داده میشود.
- مخاطبان میتوانند با دیدن این بخش، فرآیند ساخت تیزر و تلاشی که برای ایجاد یک تیزر جذاب انجام میشود، را درک کنند.
به طور خلاصه، عوامل صحنه و پشت صحنه هر دو بسیار مهم هستند و به تولید یک تیزر تبلیغاتی جذاب و موثر کمک میکنند. این دو عامل با همکاری و هماهنگی، به خلق یک تیزر تبلیغاتی بینظیر کمک میکنند.
سخن پایانی
ساخت تیزر تبلیغاتی همچنان که می تواند موجبات پیشرفت و موفقیت افراد را فراهم کند، اگر به درستی ساخته و اجرا نشود، نتیجه عکس و مخربی را برجای خواهد گذاشت. پس بسیار مهم است که به موارد گفته شده در این مقاله توجه نمود تا اتفاقات مثمرثمر و دلچسبی را در ساخت تیزرهای تبلیغاتی برجای بگذارید.
یعنی با یک تیزر تبلیغاتی موفق، 1 تصویر ماندگار در ذهن مخاطبتان بسازید و 100 دلیل برای اینکه از محصول یا خدمات شما استفاده کنند برایشان ایجاد کنید.
تیزر تبلیغاتی جذاب و موفق را می توانید با توجه به چند نکته طلایی بسازید؛ به این صورت که در وهله اول به فکر نگارش یک سناریوی ساده اما گیرا و جذاب باشید سپس محتوای بیانی خود را هدفمندسازی کنید.
در ادامه به استفاده از میزانسن چشم نواز و زیبا بپردازید و از انتخاب لوکیشن مناسب غافل نشوید؛ پس از آن است که نوبت به نورپردازی صحیح می رسد. در نهایت نیز لازم است توجه خود را به چیدمان درست تصاویر در کنار هم معطوف کنید.
چنانچه سوال و یاابهامی دراین زمینه دارید م یتوانید با کارشناسان مولتی رایان تماس حاصل نمایید.