هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی تبلیغاتی وارد کردن شوک به مخاطب است!
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی میکنند .
با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی
و قاببندی پیام خود را در کوتاهترین زمان ممکن به شما برسانند.
یک تیزر خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد.
گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است.
اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.

این عوامل عبارتند از:
– ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری
– تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری
– استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار،طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
– مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
– اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی
– ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
– خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری

6 دیدگاه دربارهٔ «تیزر تبلیغاتی – ساخت تیزر»
سلام وقتتون بخیر مراحل ساخت تیزر لطفا توضیح میدین؟
سلام
تعریف پروژه ساخت تیزر
آماده سازی طرح و سناریو
پیش تولید
تولید
پس از تولید
که هرکدام از این موارد توضیحات تکمیلی دارد که شما با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کامل را کسب کنید
چه عواملی در تولید یک کار استاندارد موثر است؟
عوامل موثر در کار استاندارد موارد زیر هستند
ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری
– تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری
– استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار،طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
– مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
– اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی
– ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
– خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری
با رعایت این موارد میتوانید یک کار استاندارد و خوب ارائه دهید
آماده سازی طرح و سناریو چیست؟
مرحله دوم تهیه طرح سناریو است.
تیم ایده پردازی خانه عکس و طرح با توجه به گفتگوهای انجام شده و با استناد به فرم بریف تبلیغاتی موضوع
جلسه ایده پردازی محصول را آغاز میکند.
خروجی این جلسه در نهایت رسیدن به سه طرح و ایده کاملا کاربردی و قابل اجرا در مورد محصول است که در اختیار
کارفرما قرار می گیرد.