ما با شعار حفظ مشتريان و مشتريمداري برآنيم تا با مفاهيم علمي ، دانش و تجربيات در زمينه هاي ساختاري، ابزاري و رفتاري جهت سرعت بخشيدن به رشد و توسعه و انتقال تجارب ، تبادل آرا و نظرات ، افزايش بهره وري و رشد توان رقابتي مجدانه تلاش ورزيم و نقشي سازنده، راهگشا و كاربردي در این صنعت داشته باشيم.
خدا را شاکریم و برخود می بالیم که چندین سال متوالی ومستمر مفتخر به ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان هستیم و امیدواریم در سال های آتی نیز بتوانیم با خدمات بهتر خدمتگزارتان باشیم .
گام بعدی در موفقیت دیجیتالی خود را بردارید و قطعا دست یاری مارا در تمام طول مسیره راه پر پیچ و خم موفقیت همراه خود خواهید داشت.
تیم تخصصی مولتی رایان صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما در راستای افزایش روز افزون کیفیت کار میباشند
ارادتمند شما ابراهیمی
آدرس: کرج – مهرشهر – بلوار ارم
تلفن همراه : 09126108515
تلفن ثابت : 33350479-026
ساعت پاسخگویی :
9 الی 17
ایمیل : multirayan4@gmail.com
6 دیدگاه دربارهٔ «تیزر تبلیغاتی – ساخت تیزر»
سلام وقتتون بخیر مراحل ساخت تیزر لطفا توضیح میدین؟
سلام
تعریف پروژه ساخت تیزر
آماده سازی طرح و سناریو
پیش تولید
تولید
پس از تولید
که هرکدام از این موارد توضیحات تکمیلی دارد که شما با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات کامل را کسب کنید
چه عواملی در تولید یک کار استاندارد موثر است؟
عوامل موثر در کار استاندارد موارد زیر هستند
ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری
– تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری
– استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار،طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
– مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
– اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی
– ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
– خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری
با رعایت این موارد میتوانید یک کار استاندارد و خوب ارائه دهید
آماده سازی طرح و سناریو چیست؟
مرحله دوم تهیه طرح سناریو است.
تیم ایده پردازی خانه عکس و طرح با توجه به گفتگوهای انجام شده و با استناد به فرم بریف تبلیغاتی موضوع
جلسه ایده پردازی محصول را آغاز میکند.
خروجی این جلسه در نهایت رسیدن به سه طرح و ایده کاملا کاربردی و قابل اجرا در مورد محصول است که در اختیار
کارفرما قرار می گیرد.