سئو کار در کرج به فردی با قدرت تحقیق درباره کلمه های کلیدی، مسلط بر گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول، آشنا به لینک سازی، توانمند در سئوی تکنیکال – سئوی محتوایی – سئوی موبایل و… گفته می شود. یک چنین فرد متخصصی همچنین باید از قدرت تحلیل داده ها بهره مند بوده و بر css ، html ، java script نیز تسلط داشته باشد.

سئو کار در کرج
سئو کار در کرج

سئو کار در کرج

سئو کار همان شخصی است که به واسطه علم و تجربه اش بیشترین ترافیک را از موتورهای جستجو جذب می کند. در این راه لازم است فرآیند بهینه سازی یا همان سئو کردن را برای کلیه قسمت های سایت انجام دهد.

زمانی به یک سئوکار موفق و خبره تبدیل خواهید شد که راه اندازی اولیه سئو وب سایت و مراحل بعدی آن را کاملاً اصولی و استاندارد انجام دهید. در حال حاضر تیمی از بهترین و حرفه ای ترین سئو کار در کرج در شرکت مولتی رایان به فعالیت می پردازند. این تیم نه تنها کلیه کارهای مربوط به بهینه سازی سایت را انجام می دهند بلکه صفر تا صد آموزش سئو را نیز در قالب ویدیوها و فایل های آموزشی در اختیار علاقه مندان به این حیطه قرار داده اند.

در واقع کارشناسان سئو در کرج فرآیند بهینه سازی سایت های اینترنتی را طبق 6 مرحله اصلی زیر آغاز می کنند:

  • مبانی سئو
  • کیورد ریسرچ
  • سئو تکنیکال
  • محتوا
  • سئو داخلی
  • لینک سازی

مبانی سئو

بهترین سئوکار در کرج در نخستین مرحله از راه اندازی سئو سایت لازم است امور مربوط به مبانی سئو را انجام دهد؛ یعنی پیاده سازی موارد مهم زیر:

  • نصب سرچ کنسول
  • نصب گوگل آنالیتیکس
  • نصب پلاگین سئو (rank math / yoast)
  • ساخت نقشه سایت در سرچ کنسول و نصب آن
  • ساخت فایل txt

کیورد ریسرچ

در مرحله کیورد ریسرچ از سئوکار در کرج انتظار می رود که برای بهینه سازی سایت اقدام به انجام موارد زیر نماید:

  • طراحی ساختار و معماری سایت
  • یافتن کلمه های کلیدی هدف
  • بکارگیری ابزارهای کیورد ریسرچ
  • دسته بندی و تشکیل ابر کلمه های کلیدی
  • شناسایی هدف اصلی کاربر از جستجوی کلمه های کلیدی هدف
  • انتخاب صحیح کلمات کلیدی و صفحه متناسب با آنها
  • تدوین استراتژی سئو
  • تدوین استراتژی محتوایی سایت

سئو تکنیکال

خبره ترین سئو کار در کرج  پیش از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باید برای سئو تکنیکال نیز چک لیست دقیقی داشته باشد. کامل ترین چک لیست سئو تکنیکال را می توان به شرح زیر دانست:

  • توصیفی و کوتاه بودن آدرس صفحات
  • استفاده از https
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی سایت برای نسخه موبایل
  • نصب افزونه کاهش حجم تصاویر
  • یافتن لینک های شکسته و حذف آنها
  • یافتن محتواهای تکرای و حذف آنها

محتوا

تولید محتوا چهارمین مرحله اصلی در سئو کردن یک سایت اینترنتی  به حساب می آید. برخی از مهم ترین اقداماتی که سئوکار در کرج باید در این مرحله انجام دهد  در لیست زیر خلاصه می شود:

  • رفع نیاز کاربر با تولید محتوا مفید و کاربردی
  • نوشتن مقدمه ای جذاب و گیرا
  • استفاده صحیح از هدینگ ها
  • استفاده از تصاویر مرتبط در مقاله
  • استفاده از جمله ها و پاراگراف های مختصر
  • افزودن فهرست مطالب به ابتدای مقاله ها

با مراجعه به شرکت مولتی رایان برترین سئو کار در کرج بهینه سازی سایت شما را از لحاظ سئوی داخلی، خارجی و فنی عهده دار می شود. طبیعتاً در این میان برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای تولید و انتشار محتوا نیز انجام می گیرد.

سئو داخلی

سئو داخلی یکی از مهم ترین مراحل بهینه سازی سایت است که سئوکار در کرج در طی آن باید انجام موارد زیر را مدنظر قرار دهد:

  • نوشتن عنوان و متا دیسکریپشن جذاب
  • بهینه سازی تصاویر از نظر حجم و ابعاد
  • افزودن اسکیما
  • افزودن لینک داخلی

متخصصین سئوی مولتی رایان برای رتبه گرفتن یک سایت در موتورهای جستجو، توجه ویژه ای به سئوی داخلی دارند. در واقع این نوع سئو آنچنان مهم و حساس است که به افراد مبتدی توصیه می شود سر خود به سراغ پیاده سازی اصول و تکنیک های آن نروند.

لینک سازی

فرآیند لینک سازی را می توان جزو حساس ترین مراحل بهینه سازی یک سایت به حساب آورد. کارشناسان سئو در کرج پیش از لینک سازی ابتدا به بررسی بک لینک های رقبا می پردازند. سپس نوبت به ساخت انواع بک لینک به صورت دستی می رسد.

در ادامه می توان از پست مهمان، ریپوتاژ و … برای انتشار بک لینک های ساخته شده استفاده کرد. ناگفته نماند ترویج و توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی نیز جزو زیرشاخه های لینک سازی محسوب می شود.

 

اهمیت گوگل آنالیتیکس برای سئوکارها

گوگل آنالیتیکس Google Analytics ابزاری بسیار مفید است؛ که سئوکارها می توانند از آن برای بررسی میزان بازدید، شرایط ارتقاء و همچنین تعیین استراتژی های بعدی سایت استفاده کنند.

همانطور که مجرب ترین کارشناس سئو در کرج گفته به کمک گوگل آنالیتیکس درک بهتری از مشتریان هدف خود بدست خواهید آورد. این ابزار اطلاعات بسیار مفیدی در مورد محل سکونت کاربران هدف، محدوده سنی آنها، جنسیتشان، علایق آنها و… در اختیارتان قرار می دهد.

مهم تر از همه از چالش های پیش رو در آینده کاری تان مطلع خواهید شد. به این ترتیب در مسیر تبدیل کاربر به مشتری با سختی ها و مشقت های کمتری دست و پنجه نرم خواهید کرد. به ویژه که با بکارگیری این ابزار عالی متوجه می شوید کدام قسمت ها از سایت بیشتر مورد پسند کاربران قرار گرفته و چه بخش هایی بازدید چندانی نداشته است.

توجه داشته باشید چه به عنوان یک سئوکار در کرج و چه صاحب یک وب سایت اینترنتی، دانستن موارد فوق کمک قابل توجهی به شما خواهد کرد. زیرا این گونه براحتی می توانید تجربه کاربران در نحوه تعامل با سایت خود را بهبود دهید. در نهایت نیز میزان جذب کاربران و به تبع آن فروشتان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

هر آنچه که در مورد انتخاب هاست باید بدانید

هر سئو کار در  کرج در فرآیند راه اندازی وب سایت و بهینه سازی آن باید توجه ویژه ای به هاست داشته باشد. در واقع خرید هاست یکی از اصلی ترین کارهایی است که به منظور ساخت یک سایت اینترنتی باید انجام دهید.

البته این وظیفه را طراح و سازنده سایت عهده دار می شود یعنی همان کاری که تیم طراحان سایت ما در مولتی رایان انجام می دهند. به این ترتیب پس از سفارش خدمات این مجموعه از طراحی سایت گرفته تا سئو کردن آن و همین طور تولید محتوا، لینک سازی و… همه چیز توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام خواهد گرفت.

با این حال به عنوان یک سئوکار در کرج بد نیست تا حدودی با نکات مربوط به هاست آشنا شوید. برخی از مهم ترین ویژگی های یک هاست مناسب شامل موارد زیر است:

  • بالا بودن سرعت عملکرد
  • ایجاد دیتابیس و دامنه نامحدود
  • پهنای باند نامحدود
  • مجهز به آی پی های جداگانه برای هر سایت

1 سوال اساسی : هاست خارجی بخریم یا ایرانی؟

در پاسخ به این سوال اساسی و مهم باید بگوییم سرعت و عملکرد هاست های ایرانی برای کاربران داخل ایران بسیار بهتر و مناسب تر است. طبیعتاً یک چنین هاست هایی به خوبی جوابگوی نیاز کاربران خارجی نخواهد بود.

بگذارید این طور بگوییم این که هاست ایرانی برای شما مناسب تر است یا هاست خارجی در واقع بر اساس نیاز وب سایت مشخص می شود.

در خصوص هاست های ایرانی و داخلی نیز باید حواستان را جمع کنید هر هاستی معتبر، قابل اعتماد و پر سرعت نیست. از این رو پیش از اقدام برای خرید هاست حتماً از درست و حسابی بودن شرکت هاستینگ مورد نظرتان مطمئن شوید.

یک شرکت معتبر، پشتیبانی و خدمات مشتریان بسیار قابل قبولی ارائه می دهد. در واقع شرکتی برای خرید هاست مناسب است که در کلیه ساعات شبانه روز و تمامی ایام هفته پاسخگوی مشتریانش باشد.

زیرا همواره امکان دارد در اوقات تعطیل اختلالاتی در سایت ایجاد شود؛ در صورتی که به موقع برای رفع این مشکلات اقدام نکنید نیز احتمال ورود لطمه به کسب و کارتان و عقب ماندن از رقبا وجود خواهد داشت.

از امنیت سرور و هاست غافل نشوید

یک سئو کار در کرج اگر از نوع  خبره و حرفه ای باشد یعنی همان افرادی که در مجموعه بزرگ  مولتی رایان مشغول بکار هستند، همواره به اهمیت امنیت سرور و هاست واقف است. در واقع موفقیت یک سایت ارتباط تنگانگی با بالا بودن میزان امنیت آن دارد.

با این حال گاهی به رغم همه تلاش های کارشناس سئو در کرج در راستای حفظ و ارتقای امنیت سایت،  به دلیل ضعف امنیتی هاست خسارات و آسیب های جدی برای سایت وجود خواهد آمد.

به منظور پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می کنیم خرید هاست را صرفاً از شرکت های معتبر و خوشنام انجام دهید. در شناسایی این شرکت ها نیز می توانید میزان آپتایم آنها را مدنظر قرار دهید.

به این صورت که هرچه میزان آپتایم یک شرکت هاستینگ به عدد 100 نزدیک تر باشد؛ آن شرکت در حوزه سرویس دهی هاست از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود.

همه چیز درباره سئوی دامنه

یکی از مهم ترین مواردی که متخصص سئو در کرج باید به آن توجه کند بهینه بودن دامنه سایت است. بهترین سئو کار در کرج، دامنه سایت را با توجه به فاکتورهای زیر انتخاب می نماید:

  • عمر دامنه
  • کلمه کلیدی اصلی
  • مناسب بودن نام
  • تاریخ منقضی شدن دامنه
  • تاریخچه دامنه
  • اکزکت مچ

طبیعتاً سئوکارهای مولتی رایان به عنوان بهترین های این حوزه در هنگام سئو کردن دامنه حتماً موارد نامبرده شده را مدنظر قرار می دهند.

عمر دامنه

عمر یا همان سن دامنه یکی از فاکتورهای قابل توجه در سئوی دامنه محسوب می شود. اگرچه بسیاری معتقدند این آیتم تاثیر چندانی بر سئوی سایت نداشته و برای موتورهای جستجو نیز اهمیتی ندارد؛ با این حال تفاوت های زیادی میان دو مورد زیر وجود دارد:

  • دامنه ای که صرفاً به ثبت رسیده و هیچگونه ارتباطی با کاربران اینترنتی ندارد.
  • دامنه ای که در یک موضوع خاص سابقه فعالیت و قدمت طولانی دارد.

طبیعتاً دومین دامنه برای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر از ارزش و احترام بیشتری برخوردار است. از همین رو کارشناسان سئوی مولتی رایان در فرآیند بهینه سازی وب سایت های اینترنتی توجه ویژه ای به سن دامنه دارند.

کلمه کلیدی اصلی

همانطور که ملاحظه کردید کلمه کلیدی اصلی را به عنوان یکی از فاکتورهای موثر در سئوی دامنه معرفی نمودیم. سابق بر اینها این موضوع تاثیر بسیار چشمگیری بر رتبه بندی وب سایت های اینترنتی داشت؛ اما امروزه وجود کلمه کلیدی اصلی در نام دامنه آنقدرها هم اهمیت ندارد. در عوض سئو کار در کرج  باید تمرکز خود را بر انتخاب نامی مناسب برای دامنه بگذارد؛ یعنی همان موضوعی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مناسب بودن نام

به طور فعلی پس از جستجوی کلمه های کلیدی مهم و پر استفاده، سایت های معروف و اصطلاحاً برند برای کاربر به نمایش در می آیند. از این رو دیگر لزومی ندارد که کلمه کلیدی اصلی را در کنار نام برند خود بکار ببرید. در چنین شرایطی حرفه ای ترین و با تجربه ترین سئو کار  با در نظر گرفتن موارد زیر اقدام به انتخاب نامی مناسب برای دامنه می نماید:

  • ساده و به یاد ماندنی
  • در حد امکان کوتاه
  • عدم استفاده از دش یا خط تیره در داخل دامنه
  • آسان بودن تایپ و تلفظ نام دامنه

تاریخ منقضی شدن دامنه

تاریخ انقضای دامنه از دیگر موضوعاتی است که نباید از چشم سئو کار در کرج دور بماند؛ چرا که هرچه دامنه دیرتر منقضی شود آن سایت برای گوگل معتبرتر و قابل اعتماد تر به نظر خواهد آمد. اینگونه موتور جستجوی گوگل، سایت مورد نظر را به عنوان سایتی با عملکرد خوب و حرفه ای در بلند مدت، شناسایی می نماید.

تاریخچه دامنه

برترین سئو کار در کرج در بهینه سازی دامنه باید به تاریخچه آن نیز توجه داشته باشد. این موضوع به خصوص در حیطه بازاریابی محتوا اهمیت می یابد. زیرا گوگل با بررسی رزومه کامل یک دامنه به آن ارزش و اعتبار می دهد؛ یعنی هرچه یک دامنه در طول فعالیتش محتواهای با کیفیت تر و مستمر تری را تولید کرده باشد طبیعتاً ارزش و اعتبار آن نزد گوگل بیشتر خواهد شد.

اکزکت مچ

اکزکت مچ را می توان به این معنا دانست که نام دامنه مطابقت کاملی با کلمه کلیدی داشته باشد. با توجه به این که از اکزکت مچ به عنوان موارد موثر در سئوی دامنه یاد کردیم در نتیجه پیشنهاد می دهیم اسم یک برند خوب و کوتاه را برای نام دامنه خود در نظر بگیرید. نه این که نام دامنه را صرفاً بر اساس یک کلمه کلیدی انتخاب کنید!

4 کاری که یک سئوکار حرفه ای انجام نمی دهد

حرفه ای ترین و کاربلد ترین سئوکار در کرج در عین پیاده سازی اصول و تکنیک های سئو لازم است از انجام یک سری کارها خودداری کند. 4 کاری که یک سئوکار حرفه ای انجام نمی دهد به شرح زیر است:

  • استفاده از استراتژی سئو واحد برای کلیه مشتری ها
  • همه چیز را به تغییرات الگوریتم گوگل مربوط دانستن
  • تعیین استراتژی با استفاده از ابزارهای آنالیز سئو سایت
  • غرور کاذب و سوال نپرسیدن

استفاده از استراتژی سئو واحد برای کلیه مشتری ها

متاسفانه اغلب سئوکارها در بهینه سازی کلیه سایت های اینترنتی از یک استراتژی مشخص و واحد استفاده می کنند. اگرچه یک چنین اقدامی معمولاً در کوتاه مدت جواب داده و رشد و پیشرفت وب سایت را به همراه خواهد داشت؛ اما همواره به خاطر داشته باشید سایت های مختلف از نظر ماهیت و میزان رقابت با یکدیگر تفاوت دارند.

همین موضوع  در دراز مدت موجب عدم کارایی استراتژی بکار برده شده می شود. توجه داشته باشید هر تجارتی جامعه مشخص و خاصی را هدف گرفته است. با این حساب  سئوکار باید برای هر کسب و کار یک استراتژی سئو شخصی سازی شده را اجرا نماید.

همه چیز را به تغییرات الگوریتم گوگل مربوط دانستن

پایین آمدن عملکرد یک سایت غالب اوقات از ایجاد تغییر در الگوریتم های گوگل ناشی می شود؛ با این حال همیشه نمی توان افت عملکرد و بازدهی وب سایت های اینترنتی را به دلیل تغییر و تحول در الگوریتم های موتور جستجوی گوگل دانست.

همواره عوامل زیادی همچون مشکلات فنی حاد، تغییرات فصلی بازار، تغییر وضعیت رقبا و… می تواند افت چشمگیری در روند پیشرفت یک وب سایت ایجاد کند. از این رو برای رفع این مشکل نمی توان تنها بر الگوریتم های گوگل متمرکز شد.

یک سئوکار در کرج اگر حرفه ای و مجرب باشد در چنین شرایطی ضمن توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در الگوریتم های گوگل، کلیه عوامل مربوط به سایت را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

تعیین استراتژی با استفاده از ابزارهای آنالیز سئو سایت

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو اقدامی بسیار مهم و حتی پیچیده است. مادامی که برای سئو سایت استراتژی محکم و صحیحی نداشته باشید، موفقیت چندانی نیز عایدتان نخواهد شد.

با این حال بسیاری از سئوکارهای نوپا به اشتباه از ابزارهای اتوماتیک بررسی سئو سایت برای طرح استراتژی خود استفاده می کنند! توجه داشته باشید این ابزارها هیچ جایگاهی برای جنس مخاطب هدف، حیطه کاری وب سایت و… قائل نیستند.

در بکارگیری یک چنین ابزارهایی هیچ سوالی مطرح نمی شود و طبیعتاً یک چنین استراتژی ای از پایه به غلط چیده شده و احتمال موفقیت و بازدهی آن ناچیز است.

غرور کاذب و سوال نپرسیدن

هر کارشناس سئو در کرج در طول دوران کاری خود هر زمان که احساس کند همه چیز را درباره سئو و بهینه سازی سایت می داند، باید خودش را برای سقوط آماده کند. با این تفاسیر اگر می خواهید از شما به عنوان بهترین سئوکار در کرج یاد شود همواره لازم است به دور از هرگونه غرور و تکبر به ارتقای دانش خود در زمینه سئو بپردازید.

توجه داشته باشید کارشناسان سئوی مولتی رایان با رعایت همین موارد است که به عنوان بهترین و حرفه ای ترین سئو کار در کرج شناخته شده اند.از اینها گذشته یک جستجوی ساده در گوگل پاسخ بسیاری از سوالات یک سئوکار را مشخص خواهد کرد؛ منتها به عنوان یک متخصص سئو در کرج در مورد طرح ریزی استراتژی سئو و برطرف کردن یک سری مشکلات خاص به طور کامل نمی توانید روی گوگل حساب کنید.

در چنین شرایطی بهتر است مشکل خود را با همکاران سئوکارتان در میان گذاشته و از تجربیات آنها استفاده نمایید. در نظر داشته باشید حرفه ای ترین کارشناس و متخصص سئو در کرج نه تنها واهمه ای از سوال پرسیدن ندارد؛ بلکه با روی خوش به سوالات دیگران نیز جواب داده و دانش خود را با سایر همکارانش به اشتراک می گذارد.

1 مشکل رایج در میان سئوکارها : ایندکس نشدن مطالب سایت

در میان اغلب کارشناسان سئو در کرج به خصوص سئوکارهای مبتدی مشکلی رایج وجود دارد؛ آن هم ایندکس نشدن مطالب سایت است. این موضوع می تواند از دلایل فراوانی همچون وجود ایراد در سایت مپ، خرابکاری در فایل ربات تی ایکس تی و… ناشی شده باشد.

روی هم رفته 5 دلیل عمده ایندکس نشدن مطالب سایت به شرح زیر است:

  • تازه تاسیس بودن وب سایت
  • No index متا تگ
  • وجود مشکل در سایت مپ
  • کپی بودن محتوا
  • بلاک کردن صفحه در txt

تازه تاسیس بودن وب سایت

چنانچه به عنوان سئوکار در کرج ، بهینه سازی و سئوی سایتی تازه تاسیس را به عهده گرفته اید؛ همواره این امکان وجود دارد که گوگل آن سایت را بلافاصله ایندکس نکند. در واقع یک چنین سایت هایی ابتدا به سند باکس رفته و سپس نوبت به ایندکس شدن آنها می رسد.

No index متا تگ

از دیگر دلایل ایندکس نکردن یک سایت توسط گوگل می توان به No index متا تگ اشاره کرد. به منظور حصول اطمینان از این موضوع لازم است به صفحه ایندکس نشده بروید و ctrl + u را بزنید. در ادامه اگر با کدهایی همچون Noindex،  nofollow، noodp روبرو شدید باید آنها را به index تغییر بدهید.

وجود مشکل در سایت مپ

وجود مشکل در سایت مپ جزو عمده ترین دلایل ایندکس نشدن مطالب وب سایت محسوب می شود. به این منظور کافی است از طریق سرچ کنسول سایت به قسمت site maps وارد شوید. سپس در صورت وجود خطا اقدام به رفع آن نمایید.

 

کپی بودن محتوا

چنانچه محتوای بارگذاری شده در سایت را از وب سایت دیگری کپی کرده باشید یا دو محتوای همسان با لینک های مختلف را در وب سایت بارگذار کنید؛ از نظر موتور جستجوی گوگل به عنوان سایتی بی کیفیت و بی ارزش شناخته خواهید شد. به این ترتیب گوگل حتی سایر مطالب وب سایتتان را ایندکس نخواهد کرد.

بلاک کردن صفحه در robot.txt

 

گاهی امکان دارد در فایل robot.txt سایت، صفحات لندینگ در کد Disallow:/ قرار بگیرند. چنین چیزی باعث می شود کلیه اقدامات بهینه سازی سایت، حکم آب در هاون کوبیدن را پیدا کند.

به منظور رفع این مشکل باید مطمئن شوید فقط صفحاتی که خودتان می خواهید در خط Disallow:/ قرار بگیرند. به عنوان مثال بهتر است صفحه لاگین پنل و مواردی از این قبیل را دیس اِلو کنید.

در نهایت بار دیگر متذکر می شویم دلایل زیادی برای ایندکس نشدن سایت وجود دارد. موارد گفته شده تنها جزو رایج ترین علت های ایندکس نشدن مطالب یک وب سایت توسط گوگل محسوب می شود.

سخن آخر

سئوکار در کرج در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به طور مجزا اقدام به پیاده سازی اصول و تکنیک های سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال می نماید. بهینه سازی سایت از نظر سئو داخلی کلیه فعالیت های انجام شده در داخل سایت را شامل می شود؛ یعنی کارشناس سئو در کرج با انجام یک سری اقدامات داخلی، سایت مورد نظر را با الگوریتم های موتور جستجو سازگار می کند.

برخی از موثر ترین تکنیک های سئو داخلی که هر متخصص سئویی باید بر آنها مسلط باشد شامل موارد زیر است:

محتوا، کلمه های کلیدی، لینک های داخلی، متا تگ ها، تصاویر، سرعت، عنوان ها، کاربر پسند بودن، URL

بهینه سازی سایت از نظر سئو خارجی نیز به این صورت است که سئوکار فعالیت هایی را خارج از سایت انجام می دهد. به این ترتیب سایت مورد نظر بهینه سازی شده و با الگوریتم های گوگل سازگاری می یابد.

آنچه یک کارشناس سئو در کرج در زمینه سئو خارجی باید انجام دهد به شرح زیر می باشد:

استفاده از رسانه های اجتماعی، ارتباط با اینفلوئنسرها، ثبت نام در موتورهای جستجو، تولید محتوا و…

سئو تکنیکال یا فنی نیز به مراحل خاصی در فرآیند بهینه سازی سایت گفته می شود. در واقع اقداماتی که سئو کار در کرج برای ایندکس و خزش مناسب تر موتورهای جستجو انجام می دهد در دسته سئو تکنیکال قرار می گیرند.

ناگفته نماند در بهینه سازی یک وب سایت از نظر سئو تکنیکال، تمرکز اصلی سئو کار در کرج بر زیرساخت های سایت قرار دارد. روی هم رفته چک لیست کارشناس سئو در کرج در زمینه سئوی فنی موارد زیر را شامل می شود:

سرعت سایت، حذف محتوای کپی و کوتاه، بهینه سازی صفحات 404، بهینه سازی ساختار سایت، استفاده از Structured date ها، بهینه سازی فایل robots.txt، استفاده از Bread Crump، ایجاد نقشه سایت و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × = 12